.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين همايش تجليل از رسانه‌هاي گيلان

رئيس ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان از برگزاري نخستين همايش تجليل از رسانه‌هاي استان در عرصه فرهنگ شهيد و شهادت توسط اين ستاد همزمان با ولادت حضرت زينب (س) در رشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از فارس ، هوشنگ متقيان در جمع خبرنگاران افزود: كساني كه در حوزه ترويج فرهنگ شهيد و شهادت فعاليت مي‌كنند، در اين همايش به مردم معرفي مي‌شوند.
وي ادامه داد: ملت ايران دل به شهدا دادند و در صحنه‌هاي مختلف وفاداري خود را نسبت به آرمان‌هاي شهيد اعلام كرده‌اند و رسانه‌ها نيز حقيقتاً دغدغه ترويج فرهنگ شهيد و شهادت را دارند.
رئيس ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان با اشاره به تلاش رسانه‌هاي گيلان در امر ترويج فرهنگ شهيد و شهادت اظهار داشت: سال 87 رسانه‌هاي استان بيشتر از سال‌هاي گذشته در امر شهيد و شهادت به ميدان آمدند و اين فرهنگ غني را استخراج كرده و ترويج دادند.
رئيس ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان ترويج فرهنگ شهيد و شهادت را داراي دو ويژگي اجتماعي دانست و تصريح كرد: ويژگي نخست آشنايي و آشتي نسل جوان با نسل گذشته است و جهت‌دهي نسل نو را به سال‌هاي حماسه و ايثار سوق مي‌دهد و ديگر اينكه رزمندگان دوران دفاع مقدس و دهه 60 اميدوار مي‌كند.
متقيان بيشترين پوشش برنامه‌هاي شهيد و شهادت در سال گذشته را مربوط به رسانه‌ها عنوان كرد و گفت: سال گذشته جلسه شوراي سياستگذاري ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان برگزار و كميته‌هاي ده‌گانه اين ستاد به رياست مديران دستگاه‌هاي مختلف تشكيل شد.
وي همچنين از برگزاري كنگره عظيم سرداران و 8 هزار شهيد گيلان در سال جاري در گيلان خبر داد و افزود: رايزني‌هاي لازم در اين مورد با فرمانده كل سپاه انجام شده است.
رئيس ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان با اشاره به وضعيت ساخت نمايشگاه دفاع مقدس بيان داشت: زمين نمايشگاه شهدا و دفاع مقدس كه در دور دوم سفر هيئت دولت تصويب شد، توسط سازمان مسكن و شهرسازي در اختيار اين ستاد قرار گرفت.
متقيان به برگزاري يادواره شهدا در گيلان اشاره و خاطرنشان كرد: در سال 85 ، 524 يادواره، سال 86 ، 645 يادواره و در سال 87 ، 796 يادواره شهدا در سه بخش عمومي، قشري و تخصصي در گيلان برگزار شد كه يادواره شهداي گرداني، توپخانه، تخريب، روحاني و بسيجي از جمله يادواره‌هاي تخصصي برگزار شده در استان محسوب مي‌شوند.
وي برگزاري نخستين يادواره شهيد املاكي در مسجد بلال صدا و سيما و يادواره 8 هزار شهيد گيلان در دانشگاه امام حسين(ع) تهران را از ديگر برنامه‌هاي انجام شده در سال 87 ذكر كرد و اظهار داشت: پوشش يادواره‌هاي شهدا رسالت بزرگي است كه رسانه‌ها انجام مي‌دهند.
رئيس ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان در پايان رساندن پيام شهدا به نسل جوان را از وظايف ستاد كنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان اعلام كرد و افزود: اصحاب رسانه آگاهانه اين جايگاه را باز كرده‌اند و مردم نيز از رسانه‌ها به شايستگي ياد مي‌كنند، زيرا يكي از محركان اصلي كارهاي ما خبرنگاران هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.